IMG-LOGO
Препорачано од
gifing logo

Регуларна хроно исхрана

Хроно исхраната се базира на три основни постулати и тоа: да се внимава што се јаде, да се внимава кога се јаде и да се внимава на комбинациите од кој се приготвени оброците. Прескокнувањето на оброците, нивна замена или внесување на намирници кои немаат соодветна нутритивна вредност, доведува до негативен баланс во организамот. Во хроно исхраната оброците се земаат во точно определена временска рамка. Со овој начин на исхрана се регулира нивото на инсулин во крвта и се намалува ризикот од таложење на масно ткиво во телото. Јаглените хидрати се земаат само наутро што претставува најдобар начин за регулирање на телесната тежина, и процесираната храна е целосно исклучена во хроно исхраната.
 

14800.00 МКД
Број на оброци: 66
Период: 22 дена
Достава: Понеделник - Петок
Breakfast
Доручек
Омлет со сувомеснато: Jајца, сланина, домат, хроно леб
Cal.
Lunch
Ручек
Грчка мусака со модар патлиџан и јунешко месо: Модар патлиџан, јунешко мелено месо, кромид, лук, домати, магдонос, јајца, зачин
Cal.
Diner
Вечера
Мафини од белки и зеленчук: Белки, спанаќ, хималајска сол, масло од гроздови семки
Cal.
Breakfast
Доручек
Интегрални тестенини со спанаќ и сирење: Интегрални тестенини, јајце, козјо сирење, спанаќ, масло од гроздови семки, хималајска сол
Cal.
Lunch
Ручек
Пилешки ролат со спанаќ: Пилешко месо, спанаќ, лук, хималајска сол, бибер, маслиново масло
Cal.
Diner
Вечера
Ослич во сос од зеленчук: Филети од ослич, маслиново масло, пиперка, тиквичка, магдонос, лимон, зачини
Cal.
Breakfast
Доручек
Тријаголници со сирење: Хељдини кори, сирење, кисело млеко, хималајска сол, маслиново масло
Cal.
Lunch
Ручек
Печени пилешки батаци: Пилешки батаци, интегрален ориз, печурки, јатки, салата
Cal.
Diner
Вечера
Омлет од белки и пиперка: Белки, пиперка, масло од гроздови семки, хималајска сол
Cal.