IMG-LOGO
Препорачано од
gifing logo

Веганска исхрана

Доколку имате Вегански стил на живеење, или доколку сакате да преминете на овој начин на исхрана тогаш ќе ги добиете следниве бенефити врз општата здравствена состојба:
- Да ја подобрите општата виталност на организмот
- Да си го подолжите животниот век
- Полесно да ја регулирате телесната тежина
- Намалувате ризик од кардиоваскуларни заболувања
- Послабиот внес на шеќери го намалува ризикот од појава на дијабет
- Намалени регенеративни болести на очите
- Преку внесот на влакна и антиоксиданти го зајакнувате имунолошкиот систем
 

11800.00 МКД
Број на оброци: 66
Период: 22 дена
Достава: Понеделник - Петок
Breakfast
Доручек
Веге шпанска пита: Тофу, маслиново масло, брашно, пченкарно брашно, прашок за пециво, црвена пиперка, зелени маслинки, кисела вода, сол
Cal.
Lunch
Ручек
Бургери од хељда: Хељда, праз, моркови, црвена пиперка, лук, интегрално брашно, ленено семе, босилок, мајчина душица, црвен пипер, сол, црн бибер
Cal.
Diner
Вечера
Чорба од прокељ: Прокељ, тиквичка, моркови, грашок, сол, црн бибер
Cal.
Breakfast
Доручек
Шпагети со песто: Шпагети, босилок, ореви, спанаќ, тофу, рукола, лимон
Cal.
Lunch
Ручек
Брза чорба од леќа, пченка и компири: Црвена леќа, компири, печурки, пченка, лук, кромид, домати, моркови, ким, оригано, мајчина душица, рузмарин, бибер, сол
Cal.
Diner
Вечера
Буковки: Буковки, брокула, маслиново масло, лук, лимон, магдонос, бибер, хималајска сол
Cal.
Breakfast
Доручек
Бурито со паштета од грав: Тортиљи, црвен грав, кари, куркума, црн пипер, сол, лук во прав, кромид во гранули, чубрика, рузмарин, сенф, лимон, динстани пиперки, кромид, доматен сос, пченка
Cal.
Lunch
Ручек
Турли тава од печурки: Шампињони, кромид, морков, компир, мешан зеленчук, лук, магдонос, каранфилче, ловоров лист, сол, бибер, бело вино
Cal.
Diner
Вечера
Свежа зелка салата со авокадо и морков: Зелка, морков, авокадо, сок од лимон, маслиново масло, хималајска сол
Cal.